Geachte relatie, beste patiënt,

Wij hopen dat u nog steeds in goede gezondheid verkeert.

Naar aanleiding van de persconferentie van Minister president Rutte op 2 november 2021 zijn er een aantal dingen veranderd. Het dragen van een mondneusmasker bij binnenkomst en in de wachtkamers is verplicht. Bij binnenkomst zullen wij ook weer uw temperatuur gaan opmeten. Wij vragen u zoveel mogelijk alleen naar uw afspraak te komen, en u te houden aan de 1,5 meter regel binnen de praktijk.

Personen met symptomen passend bij COVID-19 (verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, koorts (≥380C), worden helaas niet geholpen in de praktijk. Er wordt ook gevraagd niet naar de praktijk te komen bij een van deze passende klachten.

Om te voorkomen dat er te veel mensen aanwezig zijn in de praktijk en de wachtkamers te vol komen te zitten, vragen wij u om zo veel mogelijk op de afgesproken tijd te komen naar de praktijk.

Daarbij kunnen wij u vertellen dat wij niet stil hebben gezeten in deze turbulente periode. De balie en wachtkamer zijn naar de begane grond verhuisd en is de oude wachtkamer verbouwd tot onze personeelskamer. Op de eerste verdieping is ook een kleine wachtruimte gecreëerd, dus kunnen wij patiënten netjes spreiden door de praktijk, om de 1,5 meter afstand toch in stand te houden.

De mondhygiënistes zullen zo veel mogelijk op de kamers op de begane grond werken en de tandartsen op de eerste verdieping. De balie assistente geeft aan waar u plaats mag nemen bij binnen komst na het aanmelden aan de balie.

Voor onze eigen veiligheid en die van u, zorgen wij nog steeds voor goede infectie bescherming volgens het huidige Richtlijn Infectiepreventie in Mondzorgpraktijken. Daarom werken wij met een chirurgisch mondneusmaskers type IIR in combinatie van een gezichtsscherm (faceshield) en handschoenen.

Volg ten alle tijde aanwijzingen van het personeel op omtrent uw aanwezigheid in onze praktijk. Zo proberen wij met ons allen, personeel en patiënten, ervoor te zorgen, dat onze praktijk zo lang mogelijk voor u schoon blijft en verspreiding van het virus proberen te voorkomen.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Namens het hele team van Tandartspraktijk Villa Westhof.